Vrátenie tovaru a reklamácie

Odstúpenie od zmluvy – vrátenie tovaru

Všetky položky zakúpené v našom internetovom obchode www.zumahome.eu je možné vrátiť do 100 dní od prijatia zásielky. Náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci. Pre vrátenie tovaru odporúčame stiahnuť a vyplniť formulár na odstúpenie od zmluvy. Pri vrátení tovaru zákazník zodpovedá za škody spôsobené opotrebovaním tovaru a/alebo obalu nad rámec obyčajného oboznámenia sa s produktom (odskúšania).

Tovar odporúčame zaslať v originálnom balení spolu s vyplneným formulárom na adresu nášho skladu: Zumaline Warehouse, spol. Roździeńskiego 93, 40-203 Katowice

Reklamácia tovaru

Reklamácie sa vzťahuje na akýkoľvek tovar, ktorý nie je v súlade so zmluvou, vrátane tovaru, ktorý má výrobné chyby, tovaru, ktorý je neúplný a nezhoduje sa s popisom alebo bol odoslaný nesprávne, ako aj tovar, ktorý z dôvodov, ktoré nemôžeme ovplyvniť, boli poškodené pri preprave ku Kupujúcemu.

Pre efektívne podanie sťažnosti si stiahnite a vyplňte reklamačný formulár a vráťte ho na info@zumahome.eu. Pre uľahčenie vybavenia reklamácie je možné priložiť fotografie poškodeného tovaru. Odporúčame vám, aby ste vo formulári presne špecifikovali vaše očakávania týkajúce sa posudzovanej reklamácie – vrátenie peňazí, výmena tovaru, oprava, zníženie ceny.

Ak prevezmete zásielku od kuriéra a zistíte poškodenie tovaru priamo v dôsledku poškodenia zásielky/obalu počas prepravy, odporúčame spísať s kuriérom protokol o škode a poslať ho na adresu: info@zumahome .eu spolu s vyplneným reklamačným formulárom – čo výrazne zjednoduší proces reklamácie.

Po prijatí oznámenia vás budeme do 3 pracovných dní kontaktovať e-mailom, aby sme určili ďalšie kroky v postupe reklamácie (oznámenie dostane číslo a konzultanta po úvodnej analýze, ak je produkt kvalifikovaný pre ďalší reklamačný poriadok určí termín a adresu vyzdvihnutia reklamovaného výrobku). Reklamovaný tovar musí vždy najskôr vyzdvihnúť u Kupujúceho nami objednaný kuriér (náklady na odber hradí predajňa). Výnimkou sú situácie, v ktorých sa správa týka chýbajúceho prvku. Konečné posúdenie reklamácie prebieha po doručení reklamovaného tovaru na náš sklad.

 

Prihlásiť sa ku odberu noviniek

Pridajte sa k nášmu klubu a získajte zaujímavé informácie, akcie a zľavy.